PTC oldalak a gyakorlatban I. rész: kattintsunk a reklámokra!
Címkék: regisztráció ptc tos terms of service pay to click
2010.09.02. 07:21
Bejelentkezés után keressük meg az adott PTC hirdetéseket tartalmazó oldalát, ez általában View Ads vagy Advertisements vagy Earning area felirat mögött szokott elhelyezkedni.
A PTC oldalak üzemeltetői elhelyezik a hirdetők reklámjaira mutató linkeket (és néha a banner-eket, vagyis reklámképeket) a hirdetési oldalon, és nekünk ezekre a linkekre kell kattintanunk. Az automatizáció (kattintóprogramok, szkriptek, stb) kiszűrésére alkalmazzák azt a módszert, hogy még egy véletlenszerű helyen felbukkanó színes pöttyre is rá kell kattintanunk (NeoBux: Click the red button, vagy onBux: Click the blue button to view the advertisement), esetleg egy színes fogantyút be kell húzni egy színes területre (Cashium: Move the orange square into the green zone to view the ad.).
Ezen kívül némelyik PTC oldal másfajta szűrést is használ (ezek átalában a PTR modellű hirdetéseknél fordulnak elő): a szöveges linkek közé be szoktak tenni különböző csaló linkeket is, ilyen feliratokkal hogy "Don't click me!" (Ne kattints rám!) vagy "I am a Cheat Link" (Én egy csaló hivatkozás vagyok!) esetleg "If you click this you will be banned!" (Ha ide kattintasz, ki leszel zárva!). Bár ezt a módszert egyre kevesebbet alkalmazzák, azért figyeljünk oda, hogy mire kattintunk!
A PTC oldalak felhasználási feltételei (ToS - Terms of Service) között szerepel, hogy egyszerre csak egy hirdetést nyithatunk meg, különben nem fizet az adott oldal vagy reklám megtekintéséért!
Pöttyre kattintás (foganytú behúzás) után egy új böngésző ablakban/lapon megjelenik a reklámozott oldal, a tetején pedig egy külön keretben egy folyamatjelző vagy számláló mutatja a reklámidő elteltét, ami 5 mp-től akár 50 mp-ig is terjedhet, ártól függően. Amint a folyamatjelző végigért vagyis letelt a reklámidő, a fenti keret kiírja, hogy mennyi pénzt kerestünk. Ez általában 0.1 centtől 2 centig szokott terjedni (Aurora vs BUX).
Némelyik PTC oldal még egy extra ellenőrzést is be szokott tenni ide - ami lehet egy adott betű kiválasztása, esetleg egy kép kiválasztása több közül - mielőtt lekönyvelik a pénzünket a számlánkra (Nem a PayPal/AlertPay-re, hanem az adott PTC oldalán a saját számlánkra), és utána vagy a reklámozott oldalon maradunk, vagy van olyan PTC is, amelyik átirányít pl. a YouTube-ra.
Ha most visszalépünk a PTC reklámos oldalára, akkor láthatjuk, hogy megváltozott az adott reklám ikonja: vagy egy pipát tesz elé/mögé vagy csak egyszerűen kiveszi a többi reklám közül.
Ha átmegyünk a saját adatainkat tartalmazó oldalra, ott már megjelenik a reklámért kapott keresetünk: az eddig keresett pénzösszeg megnövekedett az adott reklám értékével, 0.1 cent vagy 1 cent, stb.
Folyt.köv.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.